dijous, 5 de novembre del 2009

Comença la hivernació cerdana



Salut,
Com ja sabeu, aquest curs m'ha tocat fer de mestre per la tranquil·la i idíl·lica Cerdanya.
El començament va ser una mica caòtic: me n'anava a l'altra punta del triangle per tot el curs! Bé, l'adaptació ha estat immillorable i l'aire de les muntanyes em senta de primera. Ara, a mitjan novembre ja han començat a caure les primeres nevades i Puigcerdà sembla una postal de Nadal. Per tant, la hivernació promet ser agradable i axò sí, una mica fresca.
S'ha de tenir en compte que no tot han estat flors i violes, de moment. Hi ha un petit punt negre en el balanç. I és que he patit un atac de pedra al ronyó. Feia deu anys que no em passava i fa dues setmanes vaig haver d'anar a l'hospital a buscar calmants. Ara sembla que ha desaparegut l'inhumà dolor però tinc el Nolotil a la tauleta de nit per si de cas.

Bé, de moment això és tot des de la petita Suïssa catalana!

1 comentari:

  1. Iep Xanet!!! A hivernar com en Jackie&Nuca!
    Cuida't la pedra i al lloro quan amb la seva evacuació que igual pot ser dolorosa!

    Gran bloooog! Senzill, fresc i amb gran foto de presentació!

    ResponElimina